Letter #3 Kjære hjerte.

Our first letter in Norwegian you guys!

Kjære hjerte.
Vi lovte oss jo at dette ikke skulle skje akkurat nå. Du og jeg var jo enige om at vi ikke skulle falle tilbake i gamle spor. Men igjen MÅ du bare gå og gjøre som du vil. Mitt hjerte og jeg krangler. Vi har nemlig uenigheter om en gutt. Vårt kjære hjerte mener at man skal hoppe i det og tuller til hele kroppen, mens JEG, fornuften, mener at dette er noe vi må ta sakte og være sikre på. Jeg har tapt før, eller skal vi si alltid, og nå var vi jo enige om å gjøre det på min måte! Den gang den ei…

Det er bare å innse. Hjertet har forelsket seg. Og jeg går her og biter negler og håper at dette skal holde. At kjærligheten vinner, at forelskelsen er gjensidig. Jeg går og engster meg, er nervøs og er omtrent på gråten for jeg er redd for hvordan utfallet skal bli. I kontrast går hjertet og hopper over hjertebank, øker pulsen flere hakk når denne gutten kommer gående. Som det selv sier. Nå får det bare briste eller bære. Jeg håper bare det bærer denne gangen.

Hilsen din for alltid, fornuften.

Om writetothem

Send your letter to writetothem@gmail.com, write who it’s for (you can make up whatever you like) and who it’s from (same here) so you recognize your own letter. Write it in the language you want. Sometimes you write what the heart can’t say.
Dette innlegget ble publisert i Feelings, Love og merket med , , . Bokmerk permalenken.