Letter #4 Kjære du.

Kjære deg,

Jeg husker så godt første gang du kysset meg på halsen og sa du likte meg.

Mine hender passer så fint i dine, du passer så fint med meg. Vi har bare kjent hverandre halvannen måned og likevel er du alt jeg tenker på. Jeg vet så å si ingen ting om deg og like vel er du alt jeg vil ha.

Jeg elsker de søte tingene som gjør deg til den du er. Som når du ringer meg midt på natten og kommer på besøk, bare for å gi meg en klem. Eller når vi ligger inntil hverandre på bilpanseret ditt, prater og ser på stjernene mens du holder rundt meg helt til solen står opp.

Jeg elsker at du ler av alle de dumme tingene jeg gjør. At du kaller meg søt og rar og at du ringer meg ett minutt etter jeg drar fra deg, bare for å be meg kjøre pent og ikke prate i telefonen mens jeg kjører.

Da vi ble kjent så jeg det ikke selv om alle andre sa det til meg, jeg la ikke merke til at du likte meg. Jeg håper bare ikke det er for sent nå som jeg også ser det.

Første gang vi kysset hadde jeg sommerfugler i hele kroppen, helt ut i tærne. Det var da jeg forsto at du var spesiell. Nå tenker jeg ikke på annet enn å kysse deg.

Endelig ser jeg ser ting for hva de virkelig er. Det er deg jeg vil ha. Men nå tror jeg du har du mistet interessen for meg. Du ringer ikke lenger, du kommer ikke på besøk og du kysser meg ikke på halsen og sier du liker meg mer….

Ikke gi meg opp, du er den jeg vil ha.
Hilsen jenta di, hvis du fremdeles vil ha meg

Om writetothem

Send your letter to writetothem@gmail.com, write who it’s for (you can make up whatever you like) and who it’s from (same here) so you recognize your own letter. Write it in the language you want. Sometimes you write what the heart can’t say.
Dette innlegget ble publisert i Feelings, Love og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Letter #4 Kjære du.

  1. Linda sier:

    Aww, det var nydelig skrevet! Håper virkelig han innser hva han har muligheten til å få i deg. Han er dum hvis han lar sjansen gå fra seg, krysser fingrene for dere to ❤

  2. Charlothe sier:

    Håper han innser hva han går glipp av ❤ Jeg krysser fingrene for deg, kjære ❤

Legg igjen en kommentar

